Rubriky
Návody na hry

The Legend of Zelda: Ocarina of Time (3D) – Deku Tree

Čeká na vás dobrodružství v podobě první kobky (dungeon). Dokážete v roli Linka osvobodit majestátný strom…

Deku Tree (Uvniř stromu Deku)

Čeká na vás dobrodružství v podobě první kobky (dungeon). Dokážete v roli Linka osvobodit majestátný strom od jeho prokletí, a vyčistit jej zevnitř od vajíček a larev pavoučí královny Gohmy? Pokud ano získáte mimojiné i tajemnou Ocarinu.

Jak najít mapu

Při prvním vstupu si všimněte obrovské pavučiny, která blokuje vstup do nižšího patra (B1). Zde se budete později vracet. Nyní však vyšplhejte po vinných větvičkách nahoru. Po vaší levici můžete získat srdíčko zdraví. Dále se zde nachází velká truhla s mapou kobky “Dungeon map”.

Jak získat dětský prak

Prak je dalším klíčovým předmětem. S jeho pomocí zabijete pavouky na vinných větvičkách, kvůli kterým nemůžete šplhat výš. Přeskočte mezeru kousek od truhly s mapou a projděte dveřmi. Dveře se za vámi uzamkly a čeká vás velice prostý souboj. Stačí se krýt štítem a odrážet střely. Za dalšími dveřmi je místnost s plošinou uprostřed. Buďte rychlí, neboť se plošina začne hroutit, ihned co se jí dotknete. Otevřete velkou truhlu. Gratuluji, získali jste klíčový předmět dětský prak “Fairy Slingshot”. Jako munice jsou užívány semínka Deku “Deku Seeds”. Semínka lze nalézt při sečení trávy mečem, nebo je zakoupit v obchodě lesa Kokiri.

Jak získat kompas

Když jste nyní vybavení prakem, nejsou pavouci žádný problém. Vraťte se do vstupní kruhové místnosti. Pomoci praku zabijte všechny pavouky na vinných větvičkách a vylezte nahoru. Dále pak seskočte na úzkou cestičku napravo. Projděte dveřmi, které opět zůstanou uzamčeny do doby, než vyřešite problém. Nejprve stiskněte zlaté tlačítko na zemi. To způsobí vynoření plošin ze země. Přeskákejte na druhou stranu až k velké truhle s kompasem.

Gold Skulltula (1/100):
Váš první “Gold Skulltula” token, naleznete v malé trhlině ve stěně vlevo.
Cestu k němu však blokuje velký pavouk. Nedoporučuji k němu skákat přímo.

Abyste místnost s kompasem mohli opustit, je zapotřebí rozsvítit všechny pochodně v místnosti. Použijte dřevěnou tyč z inventáře “Deku Stick” a oheň.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *