Rubriky
Návody na hry

SteamWorld Dig 2 – Jeskyně: The Oasis a Yarrow

The Oasis a Yarrow

Rosie’s Storage

Obsah: Cog mod, Ironium, Azurite, Rosie’s Dumbbells

Vydejte se vlevo a jděte pořád dál až získáte vylepšení “Hook Shot”. Pak se vraťte až do místa s karavanem na pozadí. Přitáhněte se nahoru. Nalevo pokračujte dál, ale moc silně se ne přitáhněte. Dopadněte do prostoru mezi dvě plošiny.  Vpravo se nachází tajná místnost s artefaktem “Rosie’s Dumbbells”. Těsně před vylepšením se nachází úzká šachta s dvěma kaktusy. Na jejím konci vytěžte čtyři horniny.

Swim Swam Sway

Obsah: 2x Cog mod, Topaz, Yngwium, Amiigo Figurine

Plavte vertikální šachtou. Držte se spíše na levé straně. Zhruba v polovině šachty se na levo skrývá tajná místnost s artefaktem (místo s více ostny blízko u sebe) “Amiigo Figurine”. Uvolněte si cestu skrz horniny a vyhýbejte se rostlinám. V sekci, kdy plavete pro změnu nahoru, se držte opět vlevo. Nechte rostlinu, aby vám otevřela tajnou místnost s vylepšením.

Leaky Lodge

Obsah: 2x Cog mod, Ametrine, Zoinkonium, Radiant Orchid

V jeskyni kopejte pouze do dílku, které se neobnovují. Až dorazíte k velké kamenné kostce, podkopejte ji tak, aby nespadla. Pod velkou kamennou kostkou se vlevo nachází tajná místnost s artefaktem “Radiant Orchid”. V pasáži s dvěma šneky si nezapomeňte vytěžit “Ametrine”. Pomoci “Pressure Bomb” uvolněte velké kamenné kostky a pokračujte do sekce vpravo. Vytěžte “Zoinkonium” a pokračujte do další sekce se stropními rostlinami. Na samém vrcholu místnosti si vytěžte opět “Ametrine” následně kousek dále “Zoinkonium”. V horizontální šachtě vedoucí směrem doprava se mezi kyselinou nachází tajná místnost s vylepšením. Následuje horizontální šachta se slimáky. Nechte slimáky ať vám uvolní cestu z jeskyně.

Hodge-Podge Hang

Obsah: Cog mod, Ametrine, Scented Candle

Po vstupu do jeskyně si napravo můžete všimnou artefaktu “Scented Candle”. Ten získáte tak, že kus skalní stěny podlétnete směrem doprava. Minimálně budete potřebovat “Jet Engine” na úrovni 2 a vylepšení “Maverick Afterburner”. Pokračujte vyznačenou trasou. Vlevo nahoře si nezapomeňte vytěžit “Ametrine”. Na konci této strastiplné cesty na vás čeká vylepšení.

Mushi Mushi Snuggery

Obsah: Cog mod, Diamond, Bowl of Cereal

Jeskyně prověří vaší dovednost létat. Sledujte cestu. Narazíte na “Diamond”. V úseku, kde musíte proskočit mezi třemi balóny, se za nimi vydejte dolů a vlevo najdete půdu. Půdu vykopejte a najdete artefakt “Bowl of Cereal”. Na konci jeskyně na vás čeká vylepšení.